czwartek, 8 września 2016

Zmiany

Tak! Potrzebowałam ich...pojawiły się w moim życiu, pojawiły się również na blogu.
Otwieram kolejny rozdział...
Witam w nowym miejscu...ach jakże było mi ono potrzebne

Minęło kilka dni od wydarzenia PRZEDSZKOLE! Pierwszy raz w życiu - mama i córka...
Mama przeżyła bardzo, nawet poleciały łzy...
Córa zadowolona, spragniona wrażeń, nowych koleżanek i kolegów
A dzisiaj byłam na pierwszym w swoim życiu zebraniu...
i tylko dzieci przypominają nam jak upływa czas...


14 komentarzy:

  1. Super,oby same takie pozytywne zmiany i żebyscie nadal obie byly tak zadowolone z przedszkola:) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są czasami potrzebne. Dziękuję za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz sama widzisz jak to jest być rodzicem . To coś wspaniałego i niepowtarzalnego !
    Pozdrawiam A.S

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje zebranie w przedszkolu trwało ponad dwie godziny. Zastanawiam się, co będzie na kolejnych etapach edukacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że Córka zadowolona, to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie pamiętam jak mój sunuś szedł do przedszkola i jak bardzo to przeżywałam. Na pocieszenie powiem, że szybciutko się przyzwyczaisz i nawet zacznue Ci się ta "wolność" podobać. Buziaczki przedyłam i trzymam za Was kciuki!! To ważny etap w Waszym życiu i piękny bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze swojego doświadczenia wiem,ze mamy bardzo przeżywają każdy nowy etap życia swojego dziecka.
    Ot,taki los matczyny ;)

    OdpowiedzUsuń